გაკვეთილის მთავარი
თემა
|
ტექსტური რედაქტორი
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი, მე-6 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
6 მოსწავლე,სსსმ მოსწავლე
არ არის კლასში
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა,
აქტუალობა
|
|
გაკვეთილის მიზნები
და შედეგები
|
მიზნები: MS Word-ის დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის
მიმოხილვა.მისი შედარება უკვე ნასწავლ ტექსტურ რედაქტორთან WordPad-თან. ტექსტებე
მუშაობის უნარის გამომუშავება. დოკუმენტის შენახვა-გახსნა; ყურადღების გამახვილება
ტექსტის აკრეფის წესზე, ანუ ბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენებით.
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად
და უსაფრთხოდ გამოყენება.
შედეგები: მოსწავლე აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას. გაიაზრებს კლავიატურაზე
კლავიშების განლაგებას, მათ ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს კლავიატურას;
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლემ იცის Word-ისტექსტურ რედაქტორში ტექსტის გაფორმება(აბზაცები,სიმბოლოების,
ფიგურების, სიმბოლოების ჩასმა).
|
შეფასების საგნები
და პროცედურები
|
მოსწავლე შეფასდება წინასწარ შემუშავებული შეფასების კრიტერიუმებით
განმსაზღვრებელი შეფასებით.
|
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსი
|
კომპიუტერები, პროექტორი,
ისტ-ის მე-5 კლასის სახელმძღვანელო(ავტორი ნ.ჯამასპიშვილი)
|
გაკვეთილის მსვლელობა,
საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები-2
წთ.
A ფაზა სლაიდების გამოყენებით
ვისაუბრებთ ტექსტური რედაქტორის ფანჯრის ელემენტებზე.
B ფაზა კონკრეტული
დავალების (მცირე ზომი ტექსტის) შესრულება კომპიუტერთან
C ფაზა
|
Monday, July 3, 2017
ტექსტური რედაქტორი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment