Monday, July 3, 2017

ტექსტური რედაქტორი


გაკვეთილის მთავარი თემა
ტექსტური რედაქტორი
სწავლების საფეხური
დაწყებითი, მე-6 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
6 მოსწავლე,სსსმ მოსწავლე არ არის კლასში
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მიზნები: MS Word-ის დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის მიმოხილვა.მისი შედარება უკვე ნასწავლ ტექსტურ რედაქტორთან WordPad-თან. ტექსტებე მუშაობის უნარის გამომუშავება. დოკუმენტის შენახვა-გახსნა; ყურადღების გამახვილება ტექსტის აკრეფის წესზე, ანუ ბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენებით.
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
შედეგები: მოსწავლე აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას. გაიაზრებს კლავიატურაზე კლავიშების განლაგებას, მათ ფუნქციებს და ეფექტიანად იყენებს კლავიატურას;

წინასწარი ცოდნა
მოსწავლემ იცის Word-ისტექსტურ რედაქტორში ტექსტის გაფორმება(აბზაცები,სიმბოლოების, ფიგურების, სიმბოლოების ჩასმა).
შეფასების საგნები და პროცედურები
მოსწავლე შეფასდება წინასწარ შემუშავებული შეფასების კრიტერიუმებით განმსაზღვრებელი შეფასებით.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
კომპიუტერები, პროექტორი, ისტ-ის მე-5 კლასის სახელმძღვანელო(ავტორი ნ.ჯამასპიშვილი)
გაკვეთილის მსვლელობა, საკლასო მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები-2 წთ.
A ფაზა სლაიდების გამოყენებით ვისაუბრებთ ტექსტური რედაქტორის ფანჯრის ელემენტებზე.
B ფაზა კონკრეტული დავალების (მცირე ზომი ტექსტის) შესრულება კომპიუტერთან
C ფაზა



No comments:

Post a Comment